Reklamácia
Čo je potrebné mať pripravené keď chcete reklamovať?
1. Zápis o škode, pokiaľ sa jedná o poškodenie zásielky;
2. fotodokumentáciu, na ktorej by sme videli každý celý balík (štítok, obal, výplňový materiál, tovar atp.), Najmä poškodené miesta;
3. dokument, z ktorého by sme poznali, čo bolo obsahom zásielky (napr. Dodací list, predajná faktúra, prípadne podpísané čestné vyhlásenie) s vyznačením poškodených položiek a počtu poškodených kusov;
4. dokument, ktorý by uvádzal náklady na znovu-obstaranie poškodeného tovaru (napr. obstarávacia faktúra od Vášho dodávateľa tohto tovaru, kalkulácia;
5. výrobných nákladov, čestné vyhlásenie o obstarávacej / výrobnej cene atp.), Popr. náklady na jeho opravu, alebo vyčíslenie zľavy z predajnej ceny;
6. ak išiel tovar do/zo servisu, doklad o tom, prečo bola nutná jeho oprava.